مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-01فرهنگي

سومین جایزه انتخاب کتاب سال بوشهر برگزار می شود


فراخوان سومین جایزه انتخاب کتاب سال بوشهر با هدف شناسایی و معرفی کتاب های شاخص استان، حمایت از نویسندگان و مؤلفان و ترویج فرهنگ کتاب و تشویق و ترغیب جامعه به حوزه کتاب منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، سه بخش سومین جایزه انتخاب کتاب سال بوشهر شامل بخش اصلی در همه رده های موضوعی، بخش جنبی با موضوعات طراحی جلد، تصویرسازی و خلاقیت و همچنین بخش ویژه در ارتباط با فرهنگ و هویت بوشهر است.

ناشران، نویسندگان، مؤلفان و علاقه مندان می توانند با مراجعه به پرتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر فرم شرکت در این دوره را دریافت و به همراه دو نسخه از کتاب به آدرس میدان قدس_ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ارسال کنند.

آثار ارسالی باید در بازه فاصله زمانی فروردین سال 1400 تا اسفند 1401 برای اولین بار چاپ و منتشر شده باشد و کتاب های ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول بوده و برای نخستین بار در سال 1401 منتشر شده باشند.

نویسنده، مؤلف و مترجم اثر ارسال شده باید بومی باشد و کتاب های کمک درسی و عکس برداری شده از کتاب های خارجی داوری نخواهد شد.

آثار ارسال شده پس از داوری بازگردانده نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جایزه انتخاب کتاب سال بوشهر برگزار می شود

سومین جایزه انتخاب کتاب سال بوشهر برگزار می شود