مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 18:452023-07-27سياسي

رسانه های انقلابی نقش مهمی در جهاد تبیین و افشای اهداف دشمن دارند


نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن دنبال تسلط بر افکار مردم است گفت: رسانه های انقلابی نقش مهمی در جهاد تبیین و افشای اهداف دشمنان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری عصر پنجشنبه در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر با بیان اینکه رسانه نقش کلیدی در توسعه و آبادانی کشور دارند عنوان کرد: اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، دقت، سرعت در خبررسانی و بیان واقعیت ها از شاخصه های مهم حوزه رسانه است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن با ایجاد جنگ ادراکی رسانه ای به دنبال تسلط بر افکار مردم است تصریح کرد: کسی که هویت ملی خود را از دست دهد به راحتی آب و خاک را از دست خواهد داد و زمانی انسان از آب و خاک دفاع می کند که هویت آن با بیگانه متفاوت باشد.

حسینی بوشهری خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه بارها دشمنان را در مقاطع مختلف با افشاگری به موقع از پای در آورده و توطئه بیگانگان را نقش بر آب کرده اند.

وی با اشاره به نقش رسانه های در عرصه مقابله با اهداف دشمنان گفت: در این راستا اصحاب رسانه انقلابی نقش مهمی در جهاد تبیین و افشای اهداف دشمنان دارد.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته در مدت زمان کوتاه توسط مجموعه جوان جهاد دانشگاهی استان بوشهر نشان از امید به آینده روشن در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های انقلابی نقش مهمی در جهاد تبیین و افشای اهداف دشمن دارند

رسانه های انقلابی نقش مهمی در جهاد تبیین و افشای اهداف دشمن دارند