مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-03حوادث

تصویری دردناک از لحظه زیر گرفتن مأمور فراجا با خودرو


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شهادت گروهبان یکم «سینا آراسته» توسط راننده خودروی شوتی در محور «یاسوج - اصفهان» خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایرنا نوشت: سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزییات این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارکنان پاسگاه انتظامی میمند شهرستان دنا، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو 405 سواری شوتی حامل کالای قاچاق مشکوک و پس از دستور ایست، راننده بدون توجه به دستور پلیس و به صورت عمدی با گروهبان یکم سینا آراسته به شدت برخورد می کند که این همکار به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

وی افزود: بلافاصله طرح مهار در مبادی ورودی و خروجی استان اجرا و کمتر از یک ساعت خودرو توقیف و راننده خاطی که به کوه های اطراف متواری شده بود، شناسایی و دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی دلالت شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد شهادت این مامور وظیفه شناس را به خانواده این شهید والا مقام، همرزمان وی و عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفت.

  در 29 تیرماه امسال هم 2 نیروی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین انجام وظیفه و برقراری آرامش و امنیت، در جریان درگیری با قاچاقچیان در جاده یاسوج - اصفهان به شهادت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویری دردناک از لحظه زیر گرفتن مأمور فراجا با خودرو

تصویری دردناک از لحظه زیر گرفتن مأمور فراجا با خودرو