مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:162023-07-25ورزشي

استقبال مردم از اهدای خون در محرم


فرشته آرامش مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ذخیره خون استان اصفهان 1457 واحد معادل 6/3روز است، برای اینکه بتوانیم شرایط را حفظ کنیم از شهروندان اصفهانی می خواهیم به صورت مستمر و تدریجی به مراکز انتقال خون مراجعه و خون اهدا نمایند.

وی افزود: پویش نذر خون با نام شهدای خط شکن فلاورجان و قهدریجان از اول مرداد شروع شده است و تا 4 مرداد ادامه دارد به همین دلیل تیم سیار خون گیری برای اولین بار در شهرستان فلاورجان مستقر شده است.

آرامش بیان کرد: پایگاه دریافت خون در خمینی شهر واقع در میدان امام خمین(ره) شمالی هر روز از ساعت 8 صبح تا 10 شب و در روزهای تاسوعا و عاشورا از ساعت 8 تا 14 فعال خواهد بود.

همچنین اهداکنندگان می توانند هر روز از ساعت 8 تا 14 به پایگاه دریافت خون اصفهان واقع در پل خواجو میدان خواجو  برای اهدای خون مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون استان اصفهان در رابطه با پویش امسال نذر خون گفت: نذر خون امسال با شعار پویش اهدا خون، فرهنگ حسینی و نذر عاشقانه از اول محرم تا پایان ماه صفر است.

وی درباره میزان مراجعه کنندگان برای اهدا خون توضیح داد: افزایش مراجعه کننده برای اهدای خون در مقایسه با سال گذشته مشاهده می شود، امسال در 5 روز ابتدایی محرم تاکنون 2229 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مردم از اهدای خون در محرم

استقبال مردم از اهدای خون در محرم