مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-14سياسي

اکثر آلمانی ها شولتس را رهبری «ضعیف» می دانند


نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد که تنها 21 درصد از شرکت کنندگان در افکارسنجی یک پژوهشکده آلمانی، باور دارند که صدراعظم این کشور به خوبی اهداف سیاسی خود را محقق می کند.

- نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد که تنها 21 درصد از شرکت کنندگان در افکارسنجی یک پژوهشکده آلمانی، باور دارند که صدراعظم این کشور به خوبی اهداف سیاسی خود را محقق می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، نتایج نظرسنجی که پژوهشکده آلمانی Wahlen به سفارش شبکه ماهواره ای زد.

د.

اف انجام داد، نشان می دهد بیشتر آلمانی ها باور دارند اولاف شولتس، صدراعظم این کشور رهبر ضعیفی است که نمی تواند مسایل سیاسی کشورش را آنگونه که باید مدیریت کند.

طبق نتایج این نظرسنجی، تنها 21 درصد از شرکت کنندگان باور دارند که شولتس به خوبی اهداف سیاسی خود را محقق می کند و در مقابل 73 درصد معتقد هستند که او رهبری ضعیف است و انتقادهایی نیز از شیوه عملکرد او دارند.

همچنین 72 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که شولتس بر خلاف سایر چهره های سیاسی در مصاحبه ها از دادن پاسخ های روشن و دقیق به بسیاری از سوال ها خودداری می کند، در مقابل 19 درصد از شرکت کنندگان اظهار کردند که این اتهام ها نادرست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر آلمانی ها شولتس را رهبری «ضعیف» می دانند

اکثر آلمانی ها شولتس را رهبری «ضعیف» می دانند