مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-19سياسي

1500 گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند


مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر یک هزار و 580 گروه جهادی در عرصه های مختلف در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که در کنار این گروه ها 80 گروه جهادی رسانه نیز مشغول به فعالیت هستند و فعالیت ها و اقدامات این گروه های جهادی را در اطلس .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی افضلی پیش از ظهر امروز در اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره جهادگران چهارمحال و بختیاری گفت: گروه های جهادی آثار و برکات زیادی دارند که تنها گوشه ای کوچک از این اقدامات رسانه ای می شود.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) خاطرنشان کرد: هر چه بتوانیم با زبان هنر اقدامات این گروه ها را در قالب عکس، دلنوشته، شعر، داستانک، روایت و خاطره بیان کنیم گام موثری در راستای جهاد تبیین و افزایش امید و اعتماد مردم برداشته ایم.

وی با بیان اینکه انقلاب نیز با ظرفیت عظیم مردمی و کار گروهی پیروز شد، افزود: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس نیز با وجود حمایت های همه جانبه از رژیم بعث و صدام مزدور، ایران اسلامی پیروز میدان شد چرا که جوانان و جهادگران این مرز و بوم فعل خواستن را با تمام وجود معنا کردند و با اقدامی جهادی نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند

1500 گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند