مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-16اجتماعي

جابجایی زائران از مرز مهران در روز اربعین بزرگترین دغدغه راهداری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، همه ساله ازدجام جمعیت در مرز مهران در استان ایلام هنگام بازگشت زائران از عراق که از روز اربعین شروع می شود، - رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مهمترین دغدغه این سازمان را جابه جایی جمعیت عظیم زائران در زمان بازگشت در روز اربعین و روز بعد از آن به ویژه در مرز مهران برشمرد و گفت: امسال در سایر مرز های غربی از جمله خسروی، باشماق و تمرچین هم امکانات خوبی برای تردد فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، همه ساله ازدجام جمعیت در مرز مهران در استان ایلام هنگام بازگشت زائران از عراق که از روز اربعین شروع می شود، دغدغه بزرگ سازمان راهداری برای سرویس دهی و کنترل جمعیت است.

هر ساله تا 60 درصد جابجایی زائران از مرز مهران انجام می شود و فاصله 330 کیلومتری این این مرز با شهر های کربلا و نجف، آن را به مهمترین و محوری ترین مرز کشورمان با عراق برای تردد زائران تبدیل کرده است.

در همین راستا داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان این که مهمترین دغدغه این سازمان، جابه جایی جمعیت عظیم زائران در زمان بازگشت در روز اربعین و روز بعداز آن به ویژه درمرز مهران است، گفت: امسال در سایر مرز های غربی از جمله خسروی در استان کرمانشاه، باشماق در مرز کردستان، تمرچین در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی زائران از مرز مهران در روز اربعین بزرگترین دغدغه راهداری است

جابجایی زائران از مرز مهران در روز اربعین بزرگترین دغدغه راهداری است