مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 21:502023-08-06اقتصادي

برخورد جدی با پدیده زمین خواری و تغییر کاربری اراضی


مدیر امور اراضی جهادکشاورزی لرستان گفت: با جدیت با پدیده زمین خواری و همچنین تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغ ها برخورد خواهد شد و این رویه ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بهرام میر دریکوند امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تخریب ساخت وساز غیرمجاز به منظور اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به استناد تبصره دو ماده 10 و با دستور دادستان در روستای سراب پرده چاهی منطقه کمالوند شهرستان خرم آباد انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: افراد سودجو در این اراضی اقدام به احداث بنا، سکو ، محوطه سازی و پی کنی ،دیوارکشی ،فنس کشی، استقرار کانکس غیرمجاز کرده بودند.

مدیر امور اراضی جهادکشاورزی لرستان گفت: با تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در مجموع بیش از 12 هکتار از اراضی زراعی و باغی به حالت اولیه بازگردانده شد.

میردریکوند با قدردانی از دستگاهایی که در انجام حکم قلع وقمع همکاری داشته اند، افزود: با جدیت با پدیده زمین خواری و همچنین تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغ ها برخورد خواهد شد و این رویه ادامه خواهد داشت.

وی با هشدار به احداث کنندگان بنا در اراضی کشاورزی، به مردم توصیه کرد از خرید ملک های بدون مجوز که در اراضی زراعی و باغی هستند خودداری کنند و در دام کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با پدیده زمین خواری و تغییر کاربری اراضی

برخورد جدی با پدیده زمین خواری و تغییر کاربری اراضی