مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-06دانش

اجرای مرحله دوم طرح فرصت مطالعاتی گردشگری


رییس گروه مطالعات دفتر آموزش گردشگری وزارت میراث فرهنگی از اجرای مرحله دوم طرح فرصت مطالعاتی ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی در کشور در بخش گردشگری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی محمد یزدی گفت: بر اساس تفاهم نامه همکاری مشترک بین معاونت گردشگری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف اولویت قراردادن نیازهای علمی و پژوهشی و ارائه راه حل های علمی برای رفع چالش ها و موانع پیش روی توسعه گردشگری و به منظور استفاده از ظرفیت علمی اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی کشور، اجرای طرح فرصت مطالعاتی از سوی معاونت گردشگری برای دومین سال متوالی مورد پیگیری قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس این طرح، اساتید با موافقت دانشگاه می توانند بین 3 ماه تا یکسال به معاونت گردشگری در ستاد و استان ها مأمور شده و در جهت کمک و بهبود کیفی و عملیاتی طرح های گردشگری همکاری کنند.

در همین راستا، سال گذشته، انجام مطالعه 4 طرح تبیین الگوی مشارکت جامعه محلی در راستای توسعه پایدار گردشگری، بررسی چالش ها و نحوه ایجاد نظام برنامه ریزی و سازمان مدیریت مقصد گردشگری (DMO)، تدوین استراتژی بازاریابی گردشگری جمهوری اسلامی ایران و استخراج شاخص های رقابت پذیری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله دوم طرح فرصت مطالعاتی گردشگری

اجرای مرحله دوم طرح فرصت مطالعاتی گردشگری