مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 15:402023-07-23اجتماعي

موکب احمدبن موسی(ع) در کربلا برپا می شود


مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) از برپایی این موکب در ایام اربعین حسینی در کربلای معلی خبر داد و گفت: موکب احمدبن موسی (ع) 10 روز مانده به اربعین حسینی آغاز به کار خواهد کرد.

- ایسنا/فارس مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) از برپایی این موکب در ایام اربعین حسینی در کربلای معلی خبر داد و گفت: موکب احمدبن موسی (ع) 10 روز مانده به اربعین حسینی آغاز به کار خواهد کرد.

هاشم جمالی یکشنبه اول مردادماه از برپایی این موکب در ایام اربعین حسینی در کربلای معلی خبر داد و گفت: به یاری خدا موکب احمدبن موسی(ع) 10 روز مانده به اربعین حسینی آغاز به کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه موکب احمدبن موسی(ع) از محل نذورات مردمی و حمایت های خیران هر ساله برپا می شود، افزود: این موکب به صورت روزانه میزبان 5 الی 6 هزار نفر زائر اربعین حسینی است که علاوه بر ارائه خدمات اسکان، پذیرایی سه وعده صبحانه، ناهار و شام، خدمات درمانی با برپایی درمانگاه و همچنین خدمات فرهنگی با برپایی غرفه های فرهنگی را به زائران ارائه می دهد.

جمالی با بیان اینکه مکان موکب مانند سال های گذشته در شارعهالروضتین کربلای معلی خواهد بود، گفت: دفتر موکب احمدبن موسی(ع) چند سالی است که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) راه اندازی است که در ایام محرم وصفربه صورت دو شیفت صبح و بعدازظهر از ساعت 10 تا 14 و 17 تا 22 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب احمدبن موسی(ع) در کربلا برپا می شود

موکب احمدبن موسی(ع) در کربلا برپا می شود