مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 07:002023-08-16سياسي

یک ایران دوستت دارد


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به رشادت خادم جوان حرم حضرت شاهچراغ(ع) برای خلع سلاح و مهار عامل تروریستی حمله به این مکان مقدس، - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به رشادت خادم جوان حرم حضرت شاهچراغ(ع) برای خلع سلاح و مهار عامل تروریستی حمله به این مکان مقدس، خطاب به وی نوشت: برادر باغیرتم، کارت خیلی درست بود، یک ایران دوستت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیر عبداللهیان در صفحه اینستاگرام خود در این ارتباط نوشت: در روزهای گذشته تصاویر رشادت خادم جوان حرم حضرت شاهچراغ(ع) برای خلع سلاح و مهار آن تروریست بی رحم بارها مورد رویت و تحسین هم وطنان قرار گرفت.

آنچه که این قهرمان شجاع برای حفاظت از آن، جان عزیزش را کف دست می گیرد و آنگونه دوان دوان و بی پروا خود را به تروریست وحشی می کوبد امنیت ملی نام دارد.

این صحنه بار دیگر ثابت کرد، همه ی ایرانیان خود را در حفاظت از امنیت ملی مسئول می دانند؛ زیرا که همگان می دانند امنیت ملی سرمایه ی گران بهایی است که به سادگی حاصل نمی شود و برای کسب کمالش باید مجاهدت ها و جانفشانی ها کرد.

امروز جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند متعال، خون شهدا و هوشیاری مردم از یک کشور وابسته و مصرف کننده امنیت، تبدیل به تامین کننده امنیت در منطقه شده است؛ به همین دلیل دشمنان برای سلب آرام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ایران دوستت دارد

یک ایران دوستت دارد