مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-11اقتصادي

«فضا و کارآفرینی»؛ شعار هفته جهانی فضا در سال 2023


هر ساله انجمن هفته جهانی فضا موضوعی را برای برگزاری برنامه های این هفته انتخاب می کند تا فعالیت ها و رویدادهایی که در سرتاسر جهان طی روزهای 4 تا 10 اکتبر برگزار می شود، - هر ساله انجمن هفته جهانی فضا موضوعی را برای برگزاری برنامه های این هفته انتخاب می کند تا فعالیت ها و رویدادهایی که در سرتاسر جهان طی روزهای 4 تا 10 اکتبر برگزار می شود، حول این محور برنامه ریزی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موضوع هفته جهانی فضا در سال 2023 فضا و کارآفرینی اعلام شده است.

این موضوع به اهمیت روزافزون صنعت فضا در حوزه تجارت و فرصت های روزافزون کارآفرینی در حوزه فضایی و مزایای جدیدی که کارآفرینان این حوزه ایجاد می کنند، می پردازد.

انجمن هفته جهانی فضا در بیانیه خود آورده است: با کوچک سازی و کاهش هزینه های پرتاب، اکنون این امکان برای یک کسب وکار کوچک وجود دارد که یک ماهواره کوچک را ساخته و پرتاب کند و این امکان برای کارآفرینان فراهم شده تا با تولید محصولاتی نو بر پایه داده هایی ارزشمند فضایی، خدمات متنوعی را در اختیار دولت ها و صنعت قرار دهند.

هفته جهانی فضا در سال 2023 دانشجویان سراسر جهان را برای مطالعه و تحقیق و ایجاد کسب و کار در حوزه فضایی ترغیب کرده و فرصتی قابل توجه در اختیار شرکت های فضاپایه برای استخدام نیروی کار مورد نیاز برای توسعه صنعت فضایی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فضا و کارآفرینی»؛ شعار هفته جهانی فضا در سال 2023

«فضا و کارآفرینی»؛ شعار هفته جهانی فضا در سال 2023