مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:152023-07-31ورزشي

میزبانی مازندران از اردوی تیم ملی نونهالان فوتبال


تیم ملی فوتبال نونهالان پسر کشورمان برای برپایی اردوی چهار روزه و برگزاری چند دیدار تدارکاتی راهی مازندران و شهرستان چالوس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، با اعلام سیدعلی اصغر مومنی رییس هیات فوتبال شهرستان چالوس، تیم ملی فوتبال نونهالان پسر کشورمان برای برپایی اردوی چهار روزه و برگزاری چند دیدار تدارکاتی راهی مازندران و شهرستان چالوس شده است.

تیم ملی فوتبال نونهالان پسر کشورمان در مجتمع آموزشی امامت شهرستان چالوس اسکان پیدا کرده اند و تمریناتشان را نیز در دو نوبت صبح و بعدازظهر در دو استادیوم شهدای هفتم تیر و شهدای چالوس پیگیری می کنند.

تیم های منتخب نونهالان مازندران، منتخب نوجوانان چالوس و منتخب زیر 18 سال چالوس سه حریف تدارکاتی تیم ملی نونهالان جمهوری اسلامی ایران در اردوی مازندران خواهند بود.

سیدعلی اصغر مومنی رییس هیات فوتبال شهرستان چالوس در خصوص این میزبانی گفت: بسیار خوشحالیم که توانستیم میزبان یکی از تیم های ملی کشورمان باشیم و امیدواریم تا من و همکارانم در هیات فوتبال شهرستان چالوس بتوانیم میزبان خوبی برای نونهالان منتخب کشورمان باشیم و خاطرات خوبی از این اردو برایشان به جای بگذاریم.

وی در ادامه تاکید کرد: میزبانی های این چنینی نه تنها باعث مباهات ما خواهد بود، بلکه کمک شایانی به رشد فوتبالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی مازندران از اردوی تیم ملی نونهالان فوتبال

میزبانی مازندران از اردوی تیم ملی نونهالان فوتبال