مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-18سياسي

امام جمعه ساری: جامعه اسلامی نباید دچار چندصدایی شود


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه جامعه ای که فرد شاخص و علم داری مانند ولی فقیه دارد نباید دچار اختلاف و چندصدایی باشد، گفت: وقتی رهبر می گویند کشف حجاب یک حرام سیاسی و شرعی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های این هفته از نماز جمعه ساری، با تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت شهید گمنام شهید اندرزگو شهید گمنام، اظهار کرد: 30 مردادماه به عنوان به مناسیت به آتش کشیده شدن مسجدالاقصی به وسیله رژیم غاصب صهیونستی روز مسجد نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه مسجد جایگاهی بسیار مهم در زندگی انسان دارد، نقش مسجد در مدیریت محله بارز است، افزود:  نقش مسجد با مبارزه با تروریستم فرهنگی و اعتقادی و انواع دیگر آن مهم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: مسجد جای فرهنگ سازی و توسعه فرهنگ دینی و محل جهاد تبیین است تا جامعه را در جریان فتنه ها قرار دهد.

محمدی لایینی با هشدار اینکه امروز می خواهند جوانان ما را از فرهنگ دینی و اسلامی جدا و به سمت بی بندوباری های خودشان بکشانند، تصریح کرد: برخی از مسائلی از جمله کشف حجاب و ول انگاری در خیابان ها می بینیم که به وسیله دشمنان از بیرون و در فضای مجازی حمایت می شوند، اینها تروریست و تروریسم فرهنگی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ساری: جامعه اسلامی نباید دچار چندصدایی شود

امام جمعه ساری: جامعه اسلامی نباید دچار چندصدایی شود