مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-17اقتصادي

تکِ محرومیت زدایی بنیاد علوی در خراسان جنوبی


بنیاد علوی به عنوان بال محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان موفقیت های بسیاری را برای خراسان جنوبی از جمله شهرستان هدف این نهاد یعنی شهرستان مرزی درمیان به دنبال داشه و اکنون با موفقیت نیز این ماموریت به پایان رسیده است.

- خبرگزاری فارس-  خراسان جنوبی؛ به عنوان یک بال محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان تاکنون گام های بلندی در زدودن چهره سیاه محرومیت از نقاط مختلف خراسان جنوبی از جمله نقطه هدفش یعنی شهرستان مرزی درمیان برداشته است.

اکنون پایان سه سال محرومیت زدایی در این شهرستان توسط بنیاد علوی با هزینه کرد  165 میلیارد تومان در عرصه های مختلف فرا رسیده است و این پرنده خوش الحان محرومیت زدایی  برای یک نقطه ویژه در خراسان جنوبی (خوسف) و یک نقطه هدف  (زیرکوه) بال پرواز گرفته است که به طور حتم با بال پرواز گرفتن در این نقاط نیز شاهد جوشش ریشه های امید همانند دیگر نقاط استان خواهیم بود.

این پرنده سفید محرومیت زدایی علاوه براین براساس تفاهم نامه ای که بنیاد علوی با استانداری خراسان جنوبی منعقد کرده در به پایان رساندن پروژه های ناتمام با پیشرفت بالای 70 درصد نیز در استان همکاری دارد.

 این پرنده سفید محرومیت زدایی بر سر محرومان خراسان جنوبی نیز به پرواز درآمده و  براساس تفاهم نامه ای که بین بنیاد علوی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکِ محرومیت زدایی بنیاد علوی در خراسان جنوبی

تکِ محرومیت زدایی بنیاد علوی در خراسان جنوبی