مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 18:402023-08-22دانش

ثبت نام مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور لرستان آغاز شد


فرایند ثبت نام بدون آزمون و با آزمون کارشناسی دانشگاه دولتی پیام نور از امروز 31 مرداد از طریق سازمان سنجش برای پذیرش در مراکز 9 گانه این دانشگاه آغاز و تا 4 شهریور ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، عزت اله سپهوند عصر امروز در گفت وگو با رسانه ها، اظهار کرد: فرایند ثبت نام بدون آزمون و با آزمون کارشناسی دانشگاه دولتی پیام نور از امروز 31 مرداد از طریق سازمان سنجش برای پذیرش در مراکز 9 گانه این دانشگاه در شهرهای خرم آباد، بروجرد، الشتر، دلفان، الیگودرز، دورود، ازنا، پلدختر و کوهدشت آغاز و تا 4 شهریور ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: وجود بیش از 120 رشته محل فعال در این 9 مرکز واحد، امکان ورود به تحصیلات عالی بر اساس اصل بومی پذیری و تحقق عدالت آموزش عالی برای همه در دسترس داوطلبان بومی استان قرار داده است.

رییس دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به تحصیل 10 هزار دانشجو در این دانشگاه، افزود: حدود 4 هزار نفر ظرفیت پذیرش جدید به این جمعیت دانشجویی اضافه خواهد شد.

سپهوند بیان داشت: مراکز مشاوره رایگان انتخاب رشته تحت نظارت دانشگاه پیام نور در همه مراکز واحدهای استان برای مراجعه کنندگان آماده ارائه خدمات هستند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور لرستان آغاز شد

ثبت نام مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور لرستان آغاز شد