مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-16ورزشي

برنامه های سالروز ورود آزادگان به میهن در خراسان شمالی


مدیرکل بنیاد شهید خراسان شمالی برنامه های سالروز ورود آزادگان به میهن را تشریح کرد و گفت: تجلیل از آزادگان از جمله این برنامه ها است.

- قاسم محمدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر برنامه های سالروز ورود آزادگان به میهن در خراسان شمالی را تشریح کرد و اظهار داشت: سختی های دوران اسارت و عداوت و کینه توزی رژیم بعث و سختگیری هایی که گاهی انسان را تا مرز شهادت پیش می برد هم باعث نشد که آزادگان عزیز از آرمان بلند خود دست بردارند.

مدیرکل بنیاد شهید خراسان شمالی تصریح کرد: آزادگان سرافراز از فرصت اسارت برای تربیت روح و تزکیه نفس بهره بردند و زندان های مخوف رژیم بعث را به دانشگاهی تمام عیار تبدیل کردند.

وی افزود: آزادگان عزیز پس از دوران اسارت و ورود به میهن اسلامی نیز رسالت خود را پایان یافته فرض نکردند بلکه با حضور جدی و تأثیرگذار در حوزه های مختلف فرهنگی، علمی و اقتصادی نشان دادند که همچنان بر روی اصول خود ایستاده اند و از آن عدول نخواهند کرد.

محمدزاده اهدای خون، برگزاری مسابقات ورزشی، ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان ویژه آزادگان و انجام تبلیغات محیطی را از جمله برنامه های متناسب با این روز دانست و گفت: تجلیل از آزادگان شاغل در دستگاه های اجرایی، برگزاری همایش اردویی تفریحی، اکران فیلم سینمایی ویژه آزادگان، پخش خاطره نگاری آزادگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های سالروز ورود آزادگان به میهن در خراسان شمالی

برنامه های سالروز ورود آزادگان به میهن در خراسان شمالی