مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 17:502023-07-29اقتصادي

رشد 4 درصدی مصرف برق خوزستان در تیرماه


مدیر دفتر بازار برق شرکت برق منطقه ای خوزستان از رشد 4 درصدی مصرف انرژی شبکه برق استان در تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر دفتر بازار برق شرکت برق منطقه ای خوزستان از رشد 4 درصدی مصرف انرژی شبکه برق استان در تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

فرامرز شادفر در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش مصرف برق در خوزستان اظهار کرد: در تیرماه 5 هزار و 904 گیگاوات ساعت برق در خوزستان تولید شده که از این مقدار برق تولیدی، 47 درصد در نیروگاه های برق آبی، 52 درصد در نیروگاه های حرارتی و سیکل ترکیبی و حدود یک درصد در نیروگاه های تولید پراکنده بوده است.

وی افزود: از 3 هزار و 46 گیگاوات ساعت برق تولیدی در نیروگاه های حرارتی و سیکل ترکیبی، 54 درصد توسط بخش خصوصی (شامل زرگان، آبادان، خرمشهر، بهبهان، غرب کارون و فجر) و 46 درصد توسط بخش دولتی (نیروگاه های رامین، ماهشهر و دوکوهه) تولید و به شبکه تحویل شده است.

مدیر دفتر بازار برق شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: در تیرماه 1402 انرژی مصرفی با 5 هزار و 714 گیگاوات ساعت 4 درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش داشته است.

شادفر ادامه داد: همچنین پیک مصرف با مصرف 8 هزار و 991 مگاوات نسبت به پیک بار تیرماه سال قبل، 3 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 4 درصدی مصرف برق خوزستان در تیرماه

رشد 4 درصدی مصرف برق خوزستان در تیرماه