مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 20:102023-08-21سياسي

ماجرای حمله سایبری به سایت شهرداری کرمان


حمله سایبری به سایت شهرداری از طرف یکی از شرکت های طراحی کننده سایت شهرداری صورت گرفته که این مسئله سهوی بوده و پس از پیگیری پلیس عامل آن شناسایی و اخراج شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سعید شعرباف امروز در یکصد و هفتمین جلسه شورای شهر کرمان اظهار کرد: چند ماه پیش از طرف یکی از شرکت های دانش بنیان که خود طراحی کننده سایت شهرداری بوده یک نفوذ به سامانه شهرداری صورت گرفته تا ضعف ها و حفره های امنیتی سایت را شناسایی کند.

سعید شعرباف یادآور شد: این مشکل 7 ماه توسط پلیس در حال پیگیری بود و در این مسئله یک عضو سازمان خطا کرده اما یک سازمان در قبال در آن مسوول است.

شهردار کرمان در ادامه با تاکید بر اختصاص 10 میلیارد تومان جهت تهیه وسایل سرمایه ای مواکب اذعان کرد: کالاهای سرمایه ای مورد نیاز مواکب مانند آب سردکن و ماشین آلات هستند که برای برنامه های بعدی نیز می توان از آنان استفاده کرد و فقط یک سقف مخارج برای این هزینه کرد مواکب مشخص شود و به همین علت این مصوبه به جلسه شورا رسید ه است.

 حسین چناریان نیز افزود: بعد از این ماجرا پلیس فتا وارد عمل شده و این موضوع را پیگیری کرده و شرکت مربوطه نیز فرد متخلف را شناسایی و اخراج کرد و قرار شد این شرکت دانش بنیان خدماتی به شهرداری ارائه دارد و در ازای آن شهرداری از شکایت خود صرف نظر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای حمله سایبری به سایت شهرداری کرمان

ماجرای حمله سایبری به سایت شهرداری کرمان