مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-21سياسي

رییسی در قم: منتظران ظهور در مقابل ناهنجاری ها ایستادگی می کنند


معتقد به مهدویت برای از بین بردن تبعیض ها، ظلم ها و فسادها و آن چه از ناهنجاری های اجتماعی و اقتصادی در بشر وجود دارد تلاش می کند و هر گامی که بر می دارد برای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی است.

- رییسی گفت: معتقد به مهدویت برای از بین بردن تبعیض ها، ظلم ها و فسادها و آن چه از ناهنجاری های اجتماعی و اقتصادی در بشر وجود دارد تلاش می کند و هر گامی که بر می دارد برای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی است.

آیت الله سید ابراهیم رییسی در نخستین آیین ملی تکریم فعالان مساجد با عنوان مثل مصطفی و همچنین پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با بیان اینکه 90 درصد شهدای دفاع مقدس و شهدای دفاع از حریم حرم، تربیت یافتگان در بستر مسجد و هیئت بودند، اظهار داشت: هسته مقاومت فرهنگی، سیاسی، امنیتی و نظامی در مسجد است؛ به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باید به مساجد به عنوان کانون عبادت و بندگی، کانون مسئولیت شناسی و مسئولیت پذیری توجه کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، وی با بیان اینکه مساجد به عنوان کانون هم آهنگی، همدلی و همراهی و همکاری های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، افزود: مسجد به عنوان جایگاه امیدآفرین، پناه و رفع مشکلات فردی، اجتماعی و اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی در قم: منتظران ظهور در مقابل ناهنجاری ها ایستادگی می کنند

رییسی در قم: منتظران ظهور در مقابل ناهنجاری ها ایستادگی می کنند