مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-22پزشكي

60 هزار پزشک متخصص و فوق تخصص در ایران/ برنامه ریزی برای تحول در «توریسم سلامت»


معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به توانمندی های کشور در حوزه پزشکی و سلامت، در عین حال از برنامه ریزی ها برای ایجاد تحول در توریسم سلامت خبر داد.

- 60 هزار پزشک متخصص و فوق تخصص در ایران/ برنامه ریزی برای تحول در توریسم سلامت معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به توانمندی های کشور در حوزه پزشکی و سلامت، در عین حال از برنامه ریزی ها برای ایجاد تحول در توریسم سلامت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید کریمی در نشست هم اندیشی توسعه خدمات بین الملل سلامت که در محل وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: جایگاه پزشکی ایران در دنیا بر همه روشن است.

اگر قرار باشد چند حوزه را نام ببریم که در آن در لبه دانش هستیم یکی از آنها پزشکی است.

امروز دیگر نیاز به اعزام هیچ بیماری به خارج از کشور نداریم؛ درحالی که در اوایل انقلاب هم پزشک از خارج می آوردیم و هم بیمار به خارج اعزام می کردیم؛ اما امروز به برکت پیشرفت ها ما در همه زمینه های پزشکی لبه دانش هستیم و این اعتماد ایجاد کرده است که مردم کشورهای دیگر هم به خدمات ما اقبال نشان دهند و به ایران بیایند تا خدمت سلامت دریافت کنند.

وی افزود: 155 هزار تخت بیمارستانی در کشور داریم اگر ضریب اشغال متوسط 70 درصد باشد یعنی 30 درصد تخت ها به طور متوسط خالی است و با اندک هزینه یعنی 45 هزارتخت خالی داریم که می توانیم برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 هزار پزشک متخصص و فوق تخصص در ایران/ برنامه ریزی برای تحول در «توریسم سلامت»

60 هزار پزشک متخصص و فوق تخصص در ایران/ برنامه ریزی برای تحول در «توریسم سلامت»