مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-09اقتصادي

بازسازی مناطق زلزله زده خوی تا پیش از آغاز فصل سرما اتمام می یابد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: برنامه ریزی شده که پیش از آغاز فصل سرما بازسازی واحدهای زلزله زده خوی به پایان برسد.

- جعفر برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در حال حاضر آواربرداری دو هزار و 10 واحد مسکونی اتمام یافته است، گفت: همچنین عملیات فیزیکی با پی کنی دو هزار و سه واحد نیز در مناطق زلزله زده خوی شروع شده است.

وی یادآور شد: در زلزله 8 بهمن سال گذشته خوی دو هزار و 120 واحد مسکونی تخریب شده که عملیات بازسازی در 96 درصد خانه های تخریب شده، شروع شده است.

برزگر اظهار کرد: همچنین از دو هزار و 120 واحد مسکونی تخریب شده، بتن ریزی فوندانسیون یک هزار و 800 واحد و اسکلت بندی یک هزار و 500 واحد اجرای سقف و یک هزار و یک واحد انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاکنون دیوار چینی 900و احد مسکونی نیز انجام شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون دو هزار و 920 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت بانکی نیز به حساب مالکان واحدهای خسارت دیده از طرف بانک های عامل واریز شده است.

برزگر ادامه داد: از 1100 واحد مسکونی احداثی مربوط به زلزله 13 مهرماه در خوی و روستاهای اطراف نیز آواربرداری تمام واحدها، عملیات اجرایی سقف در 770 واحد مسکونی، دیوار چینی 750 واحد به پایان رسیده و صاحبان 400 واحد مسکونی هم در خانه های جدید خود س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی مناطق زلزله زده خوی تا پیش از آغاز فصل سرما اتمام می یابد

بازسازی مناطق زلزله زده خوی تا پیش از آغاز فصل سرما اتمام می یابد