مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-05سياسي

مادر شهیدان امین و عبدالکریم لرکی درگذشت


خاور طاهری مادر شهیدان والامقام امین و عبدالکریم لرکی از استان خوزستان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

- "خاور طاهری" مادر شهیدان والامقام "امین و عبدالکریم لرکی" از استان خوزستان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم تشییع پیکر پاک این مادر شهید، یکشنبه 15 مرداد ماه ساعت 16 با اقامه نماز به امامت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فر و با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران خوزستان در گلزار شهدای اهواز برگزار و ساعت 18 در گلزار شهدای هفتکل و در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان این ضایعه را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان مرحومه تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

امین لرکی در بیستم شهریور ماه سال 1344 در هفتکل متولد شد و سال 1360 درسن 16 سالگی به علت اصابت خمپاره درمنطقه عملیاتی شوش به شهادت رسید.

عبدالکریم لرکی (معلم) در سال 1341 در یکی از روستاهای محروم شهرستان هفتکل به دنیا آمد و سال 1364 در عملیات والفجر8 جاویدالاثر شد.

این شهید فروردین 92 به علت نداشتن مدارک شناسایی به عنوان شهید گمنام در سردشت دزفول به خاک سپرده شد و بعدها هویت این شهید توسط آزمایشات DNA شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهیدان امین و عبدالکریم لرکی درگذشت

مادر شهیدان امین و عبدالکریم لرکی درگذشت