مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 08:402023-07-25اقتصادي

ارتقاء شاخص های آب رسانی در 5 روستای شهرستان ابهر


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: عملیات اصلاح و بازسازی 2 کیلومتر شبکه توزیع آب در روستای حصار قاجار از توابع شهرستان ابهر انجام شد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: عملیات اصلاح و بازسازی 2 کیلومتر شبکه توزیع آب در روستای حصار قاجار از توابع شهرستان ابهر انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان، علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: عملیات اصلاح و بازسازی 2 کیلومتر شبکه توزیع آب در روستای حصار قاجار با اعتبار 10 میلیارد ریال و با مشارکت اهالی این روستا، دهیاری و اعضای شورای اسلامی حصار قاجار انجام شده است.

وی افزود: عملیات احداث مخازن ذخیره آب در روستاهای فنوش آباد، ارکین و اسپاس با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان ادامه داد: مخزن ذخیره فنوش آباد با 1000 متر مکعب ظرفیت و 30 میلیارد ریال اعتبار، 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی گفت: احداث مخزن 200 متر مکعبی روستای اسپاس نیز با 10 میلیارد ریال اعتبار و 70 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

جزء قاسمی به احداث مخزن 50 متر مکعبی در روستای ارکین نیز اشاره کرده و گفت: برای احداث این مخزن ذخیره آب، اعتباری بالغ بر 7 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء شاخص های آب رسانی در 5 روستای شهرستان ابهر

ارتقاء شاخص های آب رسانی در 5 روستای شهرستان ابهر