مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 07:552023-07-26ورزشي

حل مسئله آب دشتیاری مهمترین اولویت کاری شهرستان


جوانان فعال فرهنگی اجتماعی اقتصادی ورزشی وهنری شهرستان مرزی ساحلی دشتیاری در یک نشست مشورتی با فرماندار و مسئولان این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

- سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی ساحلی دشتیاری عنوان کرد؛ حل مسئله آب دشتیاری مهمترین اولویت کاری شهرستان ایسنا/سیستان و بلوچستان جوانان فعال فرهنگی اجتماعی اقتصادی ورزشی وهنری شهرستان مرزی ساحلی دشتیاری در یک نشست مشورتی با فرماندار و مسئولان این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی رأفت سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی ساحلی دشتیاری در این دیدار اظهار کرد: مهم ترین برنامه ها و ارتقای شاخص های توسعه ای شهرستان دشتیاری نیازمند توجه ویژه به قشر جوان است.

سرمایه ای که می تواند در تمام بخش ها جهت پیشرفت و آبادانی دشتیاری سهم بسزایی داشته باشد.

وی گفت: نقش جوانان بی بدیل است و خوشبختانه در دشتیاری جوانان با استعدادی در تمام حوزه های علمی، فرهنگی ،اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی داریم که نشان دهنده سرمایه عظیم انسانی در شهرستان مرزی ساحلی دشتیاری است.

رأفت مسئله آب دشتیاری را مهمترین اولویت کاری خود دانست و خاطرنشان کرد؛ کم کاری هایی در مسئله آب دشتیاری شده است و این حق مردم است که به صورت قانونی مطالبه کنند و مردم بدانند مسئولان شهرستان در این همراه و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مسئله آب دشتیاری مهمترین اولویت کاری شهرستان

حل مسئله آب دشتیاری مهمترین اولویت کاری شهرستان