مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-11سياسي

رسانه های راکد در استان بوشهر احیا و فعال شوند


مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های کشور گفت: امید می رود با حمایت صنعت و مسئولان رسانه های متوقف شده و راکد استان بوشهر احیا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مازیار هوشمند صبح جمعه در آیین اختتامیه نخستین رویداد رسانه ای جنوب استان بوشهر در شهرستان جم با بیان اینکه اکنون فعالیت 138 رسانه در استان بوشهر ثبت شده است، اظهار داشت: فعالیت 40 رسانه مکتوب است.

هوشمند گرانی کاغذ و چاپ را مشکل رسانه های مکتوب استان بوشهر دانست و بیان کرد: تعدادی از نشریه های مکتوب استان بوشهر به سبب برخی مشکلات از جمله کمبود و گرانی کاغذ و چاپ تعطیل شدند.

وی از افزایش رسانه های حوزه فضای مجازی و الکترونیکی استان بوشهر خبر داد و افزود: در راستای فعالیت فضای رسانه ای جدید، نو مجوزها در حوزه رسانه های برخط و الکترونیک در استان بوشهر آغاز به کار کرد و عده ای به جمع فعالان رسانه ای استان بوشهر پیوستند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های کشور اضافه کرد: امید می رود با حمایت صنعت و مسئولان رسانه های متوقف شده و راکد استان بوشهر احیا شوند.

هوشمند هدف از برگزاری نخستین رویداد رسانه ای جنوب استان بوشهر را تعامل، هم افزایی، به روزرسانی تجربه ها و دانش رسانه ای دانست و بیان کرد: امروز به سبب ورود برخی از افراد و رسانه های غیررسمی که نام و نشانی ندارند مشکلات ایجاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های راکد در استان بوشهر احیا و فعال شوند

رسانه های راکد در استان بوشهر احیا و فعال شوند