مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-07اقتصادي

افزایش سه برابری ظرفیت سفر ریلی به مقصد خرمشهر و کرمانشاه


حوزه حمل و نقل ریلی برنامه ویژه ای در زمان اربعین دارد و نسبت به برنامه سفرهای تابستان افزایش سه برابری ظرفیت سفر ریلی به مقصد خرمشهر و کرمانشاه را خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن در نشست خبری سفرهای اربعین که در وزارتخانه راه و شهرسازی، برگزار شد در خصوص برنامه راه آهن برای اربعین گفت: حوزه حمل و نقل ریلی برنامه ویژه ای در زمان اربعین دارد و نسبت به برنامه سفرهای تابستان افزایش سه برابری ظرفیت سفر ریلی به مقصد خرمشهر و کرمانشاه را خواهیم داشت.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته بیش از 600 هزار زائر می توانند با قطار به خرمشهر، شلمچه و همچنین کرمانشاه عزیمت کرده و در برگشت با قطار به شهرهای خود برگردند.

وی افزود: همچنین در ایام اربعین با وجود بازگشت خالی قطارها در یک طرف، هیچگونه افزایش قیمتی نسبت به ایام عادی تابستان صورت نخواهد گرفت و بلیط های قطار اربعین با مبلغ کمتر از 400 هزار تومان در اختیار زائرین عزیز قرار خواهد گرفت.

با افزایش تجهیزات در ایستگاه خرمشهر امیدواریم زائرین بصورت 24 ساعته و رایگان توسط ریل باس بین خرمشهر و نقطه صفر مرزی شلمچه و بالعکس جابه جا خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سه برابری ظرفیت سفر ریلی به مقصد خرمشهر و کرمانشاه

افزایش سه برابری ظرفیت سفر ریلی به مقصد خرمشهر و کرمانشاه