مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:302023-07-29اقتصادي

درآمدهای مالیاتی استان بوشهر افزایش می یابد


سال گذشته درآمد مالیاتی استان بوشهر 46 درصد افزایش یافت و امسال نیز افزایش 9 درصدی تعیین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده صبح شنبه در نشست بررسی تسهیلات اعتباری در حمایت از تولید و طرح های اشتغال زایی اظهار داشت: در پرداخت تبصره 16 قانون بودجه شاهد همکاری قابل توجه بانک ها و دستگاه های اجرایی در استان بودیم.

وی با اشاره به اینکه در کمتر از 2 ماه منابع لازم جذب و پرداخت شد اضافه کرد: در یک اقدام انقلابی صندوق پیشرفت و عدالت در استان ها راه اندازی و منابع اعتباری آن تعریف شد.

استاندار بوشهر با تأکید بر توجه به تأمین اعتبارات این صندوق از طریق منابع درآمدی استانی گفت: استان بوشهر از ظرفیت درآمدی قابل توجهی برخوردار است که باید از این منابع در صندوق پیشرفت و عدالت استفاده کرد.

محمدی زاده ظرفیت درآمد مالیاتی را یکی از منابع مهم استانی دانست و بیان کرد: سال 1401 نسبت به سال 1400 درآمد مالیاتی استان بوشهر 46 درصد افزایش یافت و امسال نیز افزایش 9 درصدی تعیین شده است.

وی با بیان اینکه سال قبل تعهد مالیاتی استان بوشهر محقق شد افزود: مازاد درآمد مالیاتی، ارزش افزوده، بهره مالکانه حقوق دولتی معادن باید به منابع اعتباری صندوق پیشرفت و عدالت استان بوشهر افزوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدهای مالیاتی استان بوشهر افزایش می یابد

درآمدهای مالیاتی استان بوشهر افزایش می یابد