مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-14اقتصادي

اختصاص 25 درصد تسهیلات تبصره 18 به بخش تعاون


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در جلسه اخیر شورای عالی اشتغال مصوب شد که 25 درصد از اعتبارات تبصره 18 برای رونق اشتغال در بخش تعاون اختصاص یابد.

- طیب جعفری، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به تشریح اقدامات انجام شده در بخش تعاون پرداخت و اظهار داشت: در جلسه اخیر شورای عالی اشتغال مصوب شد که 25 درصد از اعتبارات تبصره 18 برای رونق اشتغال در بخش تعاون اختصاص یابد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: طبق رایزنی های که با دستگاه ها و با دبیرخانه تبصره 18 انجام شده است موضوع در جلسه کارگروه اشتغال استان مورد توافق قرار گرفت و بر این اساس مصوب شد دستگاه ها سهم 25 درصدی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه اداره کار به دنبال حلقه های مفقودی بخش تعاون است که در استان فعال کند، تصریح کرد: بخش اصلی این حلقه های مفقوده، تعاون های تامین نیاز است.

  جعفری با بیان اینکه اداره کار در حوزه تعاونی های تامین نیاز( تعاونی های کوچک خانوادگی و یا محلی) تاکنون 61 تعاونی را فعال و این روند روبه رشد است، افزود: در حوزه اشتغال خانگی اداره کار تمرکز خوبی داشته است، به طوری که درصدد است تعاونی های تامین نیاز فعالیت های خانگی را در استان محقق کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 25 درصد تسهیلات تبصره 18 به بخش تعاون

اختصاص 25 درصد تسهیلات تبصره 18 به بخش تعاون