مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-08سياسي

تبریک رییس کل دیوان محاسبات کشور به مناسبت روز خبرنگار


رییس کل دیوان محاسبات کشور در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، متن پیام سید احمدرضا دستغیب به شرح زیر است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ هفدهم مردادماه یادآور ایثار و جهاد بزرگمردانی سخت کوش است که رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران قرار دادند.

ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهیدان سرافزار میهن عزیزمان ایران اسلامی، به ویژه شهید صارمی و سایر شهدای عرصه رسانه، روز خبرنگار را به تمام فرهیختگان عرصه رسانه در صداوسیما، مطبوعات، خبرگزاری ها و سایر رسانه های جمعی و گروهی تبریک عرض می کنم.

رسانه ها به عنوان رُکن چهارم دموکراسی با تعهد و دلسوزی خود نقش بی بدیل و تاثیرگذاری نزد افکار عمومی و راهبری جامعه داشته و به عنوان پرچم داران حق و حقیقت نیازمند توجه و حمایت هستند.

در جامعه ای که امروز به موضوع شفافیت در آن به عنوان یک مقوله مهم نگاه می شود، نقش رسانه می تواند تعالی بخش و راهگشا باشد و انتظار است رسانه ها نیز در این راستا بیش از پیش نقش آفرین بوده و همواره در فعالیت های رسانه ای،عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مورد توجه قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک رییس کل دیوان محاسبات کشور به مناسبت روز خبرنگار

تبریک رییس کل دیوان محاسبات کشور به مناسبت روز خبرنگار