مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 20:352023-08-19سياسي

تکمیل پارک موزه دفاع مقدس تبریز همت مضاعف می طلبد


فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر هم افزایی تمام دستگاه های اجرایی و خدماتی برای اتمام پارک موزه دفاع مقدس، گفت: تکمیل این طرح ملی همت مضاعف می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار اصغر عباسقلی زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران، تأمین منابع برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس تبریز را از محل اعتبارات ملی و استانی دانست و با اشاره به اینکه طی 2 سال اخیر و توسط دولت سیزدهم اقدامات خوبی به انجام رسیده است، افزود: طی این مدت 200 تا 300 میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

عباسقلی زاده با ابراز تأسف از اینکه تاکنون همت جدی برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس صورت نگرفته است، ادامه داد: با توجه به رشادت ها و دلاوری رزمندگان آذربایجان در طول هشت سال دفاع مقدس و سرداران شهیدی همچون آقامهدی و حمید باکری، شفیع زاده، یاغچیان و تجلایی و ده ها فرمانده شهید این دیار که نقش عیرقابل انکار در پیروزی های مختلف دوران جنگ داشتند، تعلل بیش از این برای افتتاح رسمی پارک موزه جایز نیست.

وی برگزاری کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی را گامی مهم و تأثیرگذار در شناساسی و معرفی رزمندگان شهید این خطه در دوران دفاع مقدس ارزیابی کرد و گفت: این کنگره سرمنشاء برخی اقدامات فرهنگی، هنری و عقیدتی از جمله اتمام پارک موزه دفاع مقدس است که باید همه مسئولان در این زمینه با س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پارک موزه دفاع مقدس تبریز همت مضاعف می طلبد

تکمیل پارک موزه دفاع مقدس تبریز همت مضاعف می طلبد