مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-15سياسي

نهضت خدمت رسانی به بهاباد رسید


با اجرای رزمایش جهادگران فاطمی3 و حضور جهادگران در مناطق محروم و کمتر برخوردار بهاباد، نهضت خدمت رسانی به این شهرستان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در حاشیه برنامه های جهادگران فاطمی در جمع خبرنگاران با اشاره به ماموریت های سپاه و بسیج در حوزه محرومیت زدایی و سازندگی بیان کرد: رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی3 در محله امام حسن عسکری (ع) در حال اجراست.

محمدرضا قاسمی بهابادی عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، بسیج پاره تن ملت است بنابراین ما جهادگران و بسیجیان برای خدمت بی منت به مردم لحظه ای متوقف نخواهیم شد.

وی اظهار داشت: رزمایش جهادگران فاطمی3 به منظور هم افزایی و نمایش گسترده فعالیت های گروه های جهادی، گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر حرکت های جهادی در سطح جامعه و نیز گسترش خدمت رسانی و ایجاد برابری و عدالت اجتماعی و حمایت از اقشار کم برخوردار در شهرستان بهاباد اجرا می شود.

خدمت رسانی 34 گروه جهادی در بهاباد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد یادآور شد: در این مرحله از رزمایش جهادگران فاطمی، 34 گروه جهادی در 12 عرصه خدمت رسانی خواهند کرد.

مسئول بسیج سازندگی بهاباد نیز در این مراسم اظهار داشت: این رزمایش در محله امام حسن عسکری (ع) بهاباد اجرا می شود و دستگاه های خدمات رسان به مردم خدمت رسانی می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت خدمت رسانی به بهاباد رسید

نهضت خدمت رسانی به بهاباد رسید