مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 21:502023-07-30بين الملل

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی: «کتائب جِنین» درس فراموش نشدنی به دشمن داد


رییس اداره روابط عربی و بین المللی و عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی و نماینده آن در لبنان تأکید کرد که وحدت عربی، اساس وحدت فلسطین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احسان عطایا عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و نماینده آن در لبنان گفت که جوانان مقاومت در جنین در نبرد قهرمانانه اخیر علیه تجاوزات رژیم صهیونیستی ثابت کردند که ملت فلسطین درباره گزینه مقاومت اتحاد دارند.

بیروت امروز و فردا میزبان سی و دومین دوره اجلاس سالانه کنگره ملی عربی است که با نام جنین برگزار می شود و نامگذاری امسال، در تقدیر از نقش قهرمانانه این شهر در نبرد با اشغالگران اسراییلی است.

عطایا این سخنان را در سی و دومین دور کنگره ملی عربی در بیروت بیان کرد و گفت که یگان مبارز در جنین قابل تجزیه نیست و با مقاومت اسطوره ای خود توانست درس فراموش نشدنی به دشمن بدهد و اطلاق عنوان جنین به این دور از کنگره ملی عربی نشان می دهد که این درس در تمامی سطوح امت عربی وجود دارد.

وی افزوز: وقتی تمامی تلاش ها برای اتحاد مواضع سیاسی گروه های فلسطینی ناکام ماند به وحدت میدانی مقاومت روی آوردیم و این را در نبرد وحدت میادین و تمامی نبردها علیه دشمن صهیونیستی ثابت کردیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی: «کتائب جِنین» درس فراموش نشدنی به دشمن داد

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی: «کتائب جِنین» درس فراموش نشدنی به دشمن داد