مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-06سياسي

کرج برای انتخابات اسفند آماده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج و رییس ستاد انتخابات شهرستان کرج، فرایند پیش ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

- ایسنا/البرز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج و رییس ستاد انتخابات شهرستان کرج، فرایند پیش ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی آقابراری روز یکشنبه 15 مرداد در خصوص فرایند پیش ثبت نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یازدهم اسفندماه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری برگزار می شود و پیش ثبت نام داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز از روز دوشنبه شانزدهم مردادماه به مدت یک هفته خواهد بود.

وی افزود: در ستاد انتخابات کشور، استان و شهرستان کرج تمامی تمهیدات لازم اندیشه شده است تا انتخابات باشکوهی را پیش رو داشته باشیم.

رییس ستاد انتخابات شهرستان کرج افزود: این دوره تغییراتی در قانون انتخابات را شاهد هستیم که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است.

آقابراری خاطرنشان کرد: این پیش ثبت نام به نوعی ثبت نام اصلی انتخاب است و کسانی که واجد شرایط هستند به مدت یک هفته فرصت دارند تا ثبت نام اولیه خود را از روز دوشنبه 16 تا 22 مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرج برای انتخابات اسفند آماده است

کرج برای انتخابات اسفند آماده است