مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 08:552023-07-24اقتصادي

رفع تصرف 456970 متر مربع از اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان


معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از رفع تصرف 456 هزار و 970 متر مربع از اراضی دولتی در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی راه و شهر سازی سیستان و بلوچستان، حسینعلی کریمی افزود: با تلاش نیروهای یگان های حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان و با انجام هماهنگی های قضایی و انتظامی طی 20 ماموریت در شهرهای مختلف استان 456 هزار و 970 متر مربع از اراضی دولتی در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل از ابتدای سالجاری تاکنون به ارزش بیش از 620 میلیارد تومان از تصرف اشخاص سودجو خارج و به وضع سابق بازگشت.

وی ادامه داد: بیشترین رفع تصرفات انجام شده سالجاری به ترتیب به شهرستان های زاهدان و سراوان اختصاص دارد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با هشدار جدی درخصوص هرگونه تعرض و دست اندازی به اموال و اراضی دولتی بیان کرد: رسیدگی به موضوع زمین خواری در اولویت فعالیت های این اداره کل قرار دارد و به جهت برخورد با پدیده زمین خواری و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی با قاطعیت با زمین خواران برخورد می شود.

کریمی با اشاره به اینکه تجاوز به اراضی ملی، تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این مرز و بوم است، گفت: شهروندان گرامی استان پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 456970 متر مربع از اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان

رفع تصرف 456970 متر مربع از اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان