مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-07سياسي

دوربین؛ اسلحه ما نیست


بهره مندی از هوش مصنوعی به ظاهر درگیری اجتماعی را کم می کند اما این کاهش سطح درگیری از پیش ساخته شده به معنای وفاق نیست و نمی توان آن را دستاورد یک جامعه اسلامی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی مهر عفت عربزاده کارشناس امور فرهنگی و اجتماعی در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری مهر قرار داده است نوشت: امروز فیلمی را در شبکه اجتماعی دیدم که مربوط به استفاده از نرم افزار تشخیص چهره بود.

فردی در سکوت از کنار مکشفه های داخل پاساژی می گذشت و دوربین کار خودش را به سرعت و با دقت انجام می داد.

چند سالی می شود که عوامل دشمن روی ابزار تکنولوژی تمرکز داشته و از آن برای سیاه نمایی، بزرگ نمایی نقص ها و دروغ پراکنی استفاده می نماید.

این واقعیت در جامعه غیر قابل انکار است که قشر زیادی از مردم متأثر ازین محصولات رسانه ای نسبت به برخی احکام دینی و حکومتی مواضع تندی می گیرند و حتی حاضر می شوند در این سناریوها نقشی فعال داشته باشند.

اما نباید کنش های قشر مذهبی و سنتی جامعه را که نقش به سزایی در التیام اوضاع و مقابله با انگاره سازی های دشمن داشته را فراموش کرد.

از حضور فعال بسیجی ها و طلاب در رفع نیازهای اساسی مناطق دچار بحران گرفته تا ظرفیت هیئات مذهبی برای نزدیک شدن قلوب یا پایگاه های مردمی برای مواسات در ایام کرونا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین؛ اسلحه ما نیست

دوربین؛ اسلحه ما نیست