مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-19اقتصادي

طرح جامع ترافیکی در سنندج اجرا می شود


طرح جامع ترافیکی با نگاه پیاده راه سازی در دستور کار شهرداری مرکز استان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدانور رشیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح جامع ترافیکی شهر به عنوان یکی از اولویت های مهم و مورد نیاز با هدف رفع مشکلات حوزه مسائل ترافیکی هسته مرکزی و کاهش نقاط حادثه خیز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: طرح جامع ترافیکی با نگاه پیاده راه سازی در دستور کار شهرداری سنندج بوده و در این راستا ایجاد پارکینگ های طبقاتی به ویژه در بافت مرکزی شهر در دستور کار قرار گفته است.

شهردار سنندج از ایجاد پارکینگ طبقاتی در میدان آزادی به عنوان یکی از اولویت های مهم شهرداری سنندج نام برد و افزود: در این راستا توافقات و کارهای کارشناسی با نیروی انتظامی در حال انجام است.

رشیدی خاطرنشان کرد: تعریض پل قشلاق، تکمیل بلوار کمربندی اسلام آباد حد فاصل میدان امام رضا و اتصال آن به بلوار ارتش در 4 هزار متر طول، آغاز احداث بلوار 24 متری برای اتصال میدان 12 فروردین به بیمارستان توحید، آغاز احداث تقاطع غیر همسطح میدان محمدی از پروژه های کلان شهری با محور رفع ترافیک در شهر سنندج است.

وی از ساماندهی و اجرای پیاده راه هسته مرکزی شهر سنندج با استفاده از دیدگاه و نظر کارشناسان به عنوان دیگر برنامه مدیریت شهری در راستا کاهش تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع ترافیکی در سنندج اجرا می شود

طرح جامع ترافیکی در سنندج اجرا می شود