مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 09:252023-07-24اجتماعي

سرانه فضای آموزشی در استان هرمزگان 4.8 مترمربع است


سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان از لزوم توجه بیشتر به سرانه فضای آموزشی خبر داد و گفت: سرانه کنونی فضای آموزشی در هرمزگان 4.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی باوقار زعیمی سرپرست اداره کل نوسازی و توسعه مدارس هرمزگان صبح امروز با بیان اینکه وضع موجود سرانه فضای آموزشی در استان هرمزگان 4/8 مترمربع می باشد، اظهار داشت: با جدیت به دنبال ارتقای سرانه فضای آموزشی در استان می باشیم.

وی همچنین افزود: در سند تحول بنیادین در زیرنظام فضا سرانه فضای آموزشی برای هر دانش آموز 8/3 مترمربع تعریف شده است که امروز در کشور متوسط این رقم 5/2 مترمربع می باشد .

سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان در ادامه با تاکید بر اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت می باشد، ابراز داشت: شهرستانهای بندرعباس ، میناب و قشم نیازمند توجه بیشتری به ارتقای سرانه فضای آموزشی می باشند.

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی پیش از انقلاب کمتر از 1/5 مترمربع بود که در حال حاضر به برکت پیروزی انقلاب اسلامی این رقم به 5/2 متر مربع رسیده است،خاطرنشان ساخت: برای رسیدن به این سرانه خیرین مدرسه ساز که همواره یاری گر نظام تعلیم وتربیت بودند مشارکت چشمگیری داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای آموزشی در استان هرمزگان 4.8 مترمربع است

سرانه فضای آموزشی در استان هرمزگان 4.8 مترمربع است