مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-02اجتماعي

برنامه ریزی شهرداری ها و حضور تیم های نظارتی برای تعطیلات پیش رو در مازندران


مدیرکل امور شهری استانداری مازندران از برنامه ریزی شهرداری ها برای تعطیلات پیش رو در سطح باحضور تیم های نظارتی به دستور استاندار مازندران در سطح 22 شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مهدی انگوران صبح امروز در جلسه جلسه ستاد مدیریت و پیشگیری از بحران استان که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به تعطیلات پیش رو در روزهای آتی و احتمال حضور گسترده مسافران و هموطنان در استان همچنین تقارن این ایام با ماه محرم، ایام سوگواری، اسارت و حزن اندوه آل الله همچنین به دستور استاندار مازندران و تاکیدات، مکاتباتی با شهرداران صورت گرفت.

وی افزود: در این مکاتبات از شهرداران خواسته شد با برنامه ریزی مناسب و حفظ حرمت این ماه آمادگی کامل داشته و کلیه واحدهای خدمات رسان از جمله خدمات شهری، آتش نشانی و غیره را بسیج کنند، تا با همکاری فرمانداران و روسای کمیته خدمات سفر شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.

انگوران خاطرنشان اهم اقدامات لازم را شامل؛ آماده باش شهرداران و مدیران خدمات شهری، برنامه ریزی مناسب، بازدید مستمر در سطح شهر در این انجام، ارائه گزارش روزانه، توجه و اهتمام کافی برای پاکیزگی و آراستگی مستمر سطح شهر به خصوص مبادی ورودی و خروجی شهرها، نوار ساحلی، ساماندهی وضعیت سرویس های بهداشتی سطح شهر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی شهرداری ها و حضور تیم های نظارتی برای تعطیلات پیش رو در مازندران

برنامه ریزی شهرداری ها و حضور تیم های نظارتی برای تعطیلات پیش رو در مازندران