مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 23:352023-08-21ورزشي

داورزنی: امیدوارم از رقابت والیبالی و حضور در کنار یکدیگر لذت ببریم


تمام تلاش مان این است که مسابقات را بدون مشکل به پایان برسانیم و از رقابت و حضور در کنار هم لذت ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، قرعه کشی بیست و دومین دوره رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا امشب (دوشنبه 30 مرداد) در هتل دیاکو برگزار شد و تیم های صعود کرده به مرحله نهایی حریفان خود را شناختند.

براساس قرعه کشی صورت گرفته تیم های ملی ایران با پاکستان، ژاپن با بحرین، قطر با تایلند، کره جنوبی با اندونزی، چین با هند و چین تایپه با عراق روبرو خواهند شد.

محمدرضا داورزنی در حاشیه قرعه کشی این رقابت ها با تبریک به تیم های صعودکرده به مرحله حذفی اظهار داشت: ارومیه یکی از مهمترین شهرهای ایران در رشته والییال است و این رشته برای مردم شهر بسیار مهم است.

چند بازیکن تیم ملی هم به این شهر تعلق دارند.

رییس فدراسیون والیبال ایران خاطرنشان کرد: برایمان بسیار مهم است که این مسابقات را بدون مشکل و به خوبی به پایان برسانیم و امیدوارم تا پایان این مسابقات از رقابت والیبالی و حضور در کنار یکدیگر لذت ببریم.

یرمک سرلیبایف، رییس قزاقستانی کمیته کنترل بیست و دومین دوره رقایت های والیبال مردان آسیا 2023 نیز در این جلسه ضمن تشریح قوانین صعود تیم ها به مرحله حذفی و نحوه جایگذاری نام آن ها در گلدان های قرعه کشی، کنترل و اجرای مراسم قرعه کشی را برعهده داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داورزنی: امیدوارم از رقابت والیبالی و حضور در کنار یکدیگر لذت ببریم

داورزنی: امیدوارم از رقابت والیبالی و حضور در کنار یکدیگر لذت ببریم