مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-03اقتصادي

افزایش 400 مگاواتی مصرف برق در گیلان


مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از افزایش 400 مگاواتی مصرف برق در استان گیلان خبر داد و گفت: شهروندان در شبانه روز گذشته 400 مگاوات برق بیشتر نسبت به روزهای گذشته مصرف کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد تقی مهدی زاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش مصرف برق با توجه به گرمای بی سابقه هوا در گیلان اظهار کرد:با موج شدید گرما در کشور و استان با افزایش شدید مصرف مواجه شده ایم.

وی با اشاره به وضعیت مصرف برق در کشور و ورود خیل عظیم گردشگران و مسافران به استان گیلان، گفت: در ماه گذشته میزان مصرف برق در برخی روزها روند افزایشی قابل توجهی داشت و حتی رکورد مصرف 72 هزار و 725 مگاوات نیز برای اولین بار در تاریخ صنعت برق کشور ثبت شد.

  مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه خاموشی نوبتی برای مشترکین خانگی اعمال نشده،  افزود: تاکنون هیچ گونه چالشی در حوزه تأمین برق در گیلان به ویژه در بخش مشترکین خانگی نداشتیم مهدی زاده از افزایش 400 مگاواتی مصرف برق در استان گیلان خبر داد و افزود: شهروندان در شبانه روز گذشته 400 مگاوات برق بیشتر نسبت به روزهای گذشته مصرف کرده اند.

 وی با بیان اینکه وزارت نیرو برای جذب افزایش همکاری مشترکان خانگی سیاست تشویق همه مشترکان اعم از پرمصرف ها را هم در دستور کار خود قرار داده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 400 مگاواتی مصرف برق در گیلان

افزایش 400 مگاواتی مصرف برق در گیلان