مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:162023-08-06سياسي

بازتولید آرمان های انقلابی رسالت اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است


حجت الاسلام سیدمحمد سادات رییس  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در  گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج به مناسبت 12 مردادماه سالگرد تاسیس شورای  هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از کهن ترین و باسابقه ترین نهادهای جمهوری اسلامی است که به منظور حضور مستمر مردم در پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و مواضع اصولی نظام مقدس اسلامی در سال 1359 توسط امام خمینی (ره) تاسیس شد.

وی افزود: اکنون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پس از گذشت چهل وسه سال باصلابت و به تعبیر مقام معظم رهبری در خط درست و صراط مستقیم حرکت کرده و با لحظه شناسی، دشمن شناسی، اقدام به موقع و بصیرتمندانه در راستای تقویت جمهوریت و اسلامیت نظام به عنوان دو رکن رکین انقلاب گام برداشته است .

سادات خاطرنشان کرد؛ این نهاد برخواسته از بطن مردم همواره تلاش می کند در راستای تقویت شناخت مردم به ویژه جوانان نسبت به تبیین علل و چرایی پیدایش حوادث انقلاب و عبرت های نهفته در آن و بیان عقبه های نظام مقدس اسلامی گام برداشته تا نظام اسلامی در برابر کید دشمنان و توطئه های مشابه نظام سلطه و ایادی داخلی آنان واکسینه شود.

وی در ادامه افزود: رضایت مقام معظم رهبری از فعالیت های این مجموعه  ولایی و مردمی و تحسین ایشان بعد از راهپیمایی کم نظیر 22


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتولید آرمان های انقلابی رسالت اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

بازتولید آرمان های انقلابی رسالت اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است