مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 19:152023-07-23ورزشي

تشریح چشم انداز ستاد امر به معروف و نهی از منکر


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دیدار با رییس جمهور ضمن گزارشی از فعالیت های سال 1401 چشم انداز این ستاد را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام طاهری آکِردی، در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر با دکتر سید ابراهیم رییسی رییس جمهور با تسلیت فرارسیدن ماه محرم عمل به قانون، تعامل با دستگاه ها، پیگیری مطالبات مردم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را چهار اصل اساسی ستاد در دوره جدید برشمرد.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین چشم انداز آینده این ستاد را در هفت محور تشریح کرد و گفت: تدوین اسناد راهبردی، تقویت مباحث آموزشی، تقویت پژوهش های بنیادین و کاربردی، تلاش برای اصلاح سبک زندگی، تقویت تشکل ها و گروه های مردمی، حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و اجرای برنامه های فراگیر از جمله برنامه های آتی ستاد است.

وی، تهیه و تصویب قانون جامع امر به معروف و نهی از منکر ، تدوین زیست بوم عفیفانه و تهیه اسناد راهبردی حوزه های مختلف مانند ورزش، محیط زیست، عفاف و حجاب، صنعت و… را از مهمترین اسناد راهبردی در دسته تهیه توصیف کرد و خاطرنشان کرد: آموزش های ستاد نیز در سه محور عمومی، تخصصی و دانشگاهی متمرکز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح چشم انداز ستاد امر به معروف و نهی از منکر

تشریح چشم انداز ستاد امر به معروف و نهی از منکر