مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 13:352023-07-28سياسي

گلایه امام جمعه ورامین ازصرف بیت المال برای برخی کارهای غیرفرهنگی


ما از برخی اقدامات که به عنوان کار فرهنگی انجام می شود، گله مند و از صرف بیت المال برای برخی رفتارهای غیرفرهنگی متاسف هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنماز جمعه را قطب فرهنگی هر شهری معرفی کرده اند، گفت: هرکس اعتقاد به ولایت دارد، باید این قطب فرهنگی را تقویت کند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به 11 محرم و روز تجلیل از اسرا و مفقودان گفت: تحمل دوران سخت اسارت یک جهاد بزرگ بود، که آزادگان عزیز آن را انجام دادند، امیدواریم سرنوشت باقیمانده مفقودین نیز مشخص شود و خانواده های آن ها از نگرانی خارج شوند.

وی به اهانت به قرآن کریم اشاره کرد و آن را موجب به درد آمدن دل های مسلمانان دانست و گفت: این اهانت توسط عده ای افراطی در دانمارک و تحت حمایت پلیس انجام شد، این اقدامات سخیف و اهانت به مقدسات نشانه ضعف این دولت ها است، این گونه اقدامات نه تنها قرآن را تضعیف نخواهد کرد، بلکه روز به روز بر قدرت و نفوذ قرآن افزوده می شود.

محمودی با بیان اینکه این افراد مزدور اصلاً قابل اعتنا نیستند، گفت: اما زمانی که پشت این جریان سخیف یک دولت قرار می گیرد، شرایط متفاوت می شود، باید دستگاه دیپلماسی با همراهی سایر کشورهای اسلامی دولت های سوئد و دانمارک را از این اقدام زشت پشیمان سازند، ما خواستار محاکمه و مجازات عاملان این هتک حرمت هستیم، باید این افراد مزدور به مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه امام جمعه ورامین ازصرف بیت المال برای برخی کارهای غیرفرهنگی

گلایه امام جمعه ورامین ازصرف بیت المال برای برخی کارهای غیرفرهنگی