مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-21سياسي

درخواست ویژه یک مرجع تقلید از رییسی / کاهش ارزش پول نگران کننده است


اقدامات رییسی قابل تقدیر است اما باید توجه داشت که طبق سفارش حضرت امیرالمؤمنین(ع) اصل رضایت مردم است؛ اکنون مشکلات معیشتی مردم را آزار می دهد که دولت باید این موضوع را حل کند.

- مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: اقدامات رییسی قابل تقدیر است اما باید توجه داشت که طبق سفارش حضرت امیرالمؤمنین(ع) اصل رضایت مردم است؛ اکنون مشکلات معیشتی مردم را آزار می دهد که دولت باید این موضوع را حل کند.

آیت الله نوری همدانی، مرجع تقلید شیعیان در دیدار با رییسی کاهش ارزش پول ملی را نگران کننده دانست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس سید ابراهیم رییسی رییس جمهور روز دوشنبه به شهر قم وارد شد و دراولین برنامه رسمی خود با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار کرد.

  آیت الله حسین نوری همدانی صبح امروز در دیدار رییس جمهور که در دفتر این مرجع تقلید در قم انجام شد، ضمن تقدیر از زحمات دولت اظهار کرد: از شما درخواست داریم که توجه بیشتری به وضع معیشت مردم شود به ویژه موضوع ارزش پول ملی که نیازمند پیگیری ویژه است.

  وی ریشه کن کردن فقر، جهل و تبعیض را از وظایف مسئولان دانست و گفت: ما در جریان تلاش شبانه روزی شما هستیم؛ مسافرت به استان ها و دیدار از نزدیک با مردم و گوش کردن به مشکلات آنها از مزایای دولت است که باید ادامه پیدا کند و در این مدت هم خدماتی صورت گرفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ویژه یک مرجع تقلید از رییسی / کاهش ارزش پول نگران کننده است

درخواست ویژه یک مرجع تقلید از رییسی / کاهش ارزش پول نگران کننده است