مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-02اجتماعي

کلنگ احداث 36 کلاس درس و یک سالن ورزشی در شهرستان ماکو به زمین زده شد


به همت خیرین نیک اندیش کلنگ احداث 36 باب کلاس درس در قالب 4مدرسه و یک باب سالن ورزشی در حومه شهرستان ماکو به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه  با حضور نادر کاظمی فرماندار ماکو قهرمان رحمانی مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان غربی جمعی از مسئولین شهرستانی و با حضور خیرین نیک نهاد، آیین کلنگ زنی 4باب مدرسه و یک سالن ورزشی در روستاهای کشمش تپه، پنجرلو، کوسج و قره تپه برگزار شد.

رحمانی اظهارداشت: به همت و مشارکت خیرین مدرسه ساز عملیات احداث 4مدرسه با 36 کلاس درس امروز در شهرستان ماکو آغاز شد.

وی افزود: این مدارس که به صورت مشارکتی احداث خواهد شد با اعتباری بالغ بر 460 میلیارد ریال با زیر بنای 5420متر مربع هزار دانش آموز را تحت پوشش قرار خواهد داد.

رحمانی با اشاره به نقش پر رنگ خیرین در فضاهای آموزشی و تمجید از این امر خداپسندانه افزود؛ خدا را شاکریم که امروزه امر مقدس مدرسه سازی در سطح جامعه بسط یافته که علاوه بر تامین محیط علم و دانش به عنوان کار خیر ماندگار سالیان سال به عنوان باقیات و الصالحات باقی خواهد ماند.

مدیرکل نوسازی مدارس در ادامه خاطرنشان کرد: امروز شاهد کلنگ زنی مدرسه 12کلاسه کشمش تپه با مشارکت خیرین نیک اندیش آقایان محمد و رضا ولیلو، 9کلاسه قره تپه توسط خیر نیک اندیش حاج صفر صفرزاده، 12کلاسه روستای پنجرلو به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث 36 کلاس درس و یک سالن ورزشی در شهرستان ماکو به زمین زده شد

کلنگ احداث 36 کلاس درس و یک سالن ورزشی در شهرستان ماکو به زمین زده شد