مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 10:302023-07-23فرهنگي

شعر؛ تاریخ تفکر و اندیشه ما را با مردم گره می زند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، نخستین نشست ادبی با موضوع «بررسی شعر عاشورایی نوجوان با تکیه بر کتاب هنگام باران بود» سروده ی سیدحبیب نظاری روز شنبه 31 تیر 1402 برگزار شد.

- نخستین جلسه از سلسله نشست های ادبی هنگام باران بود با حضور علی محمد مؤدب و سیدحبیب نظاری برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، نخستین نشست ادبی با موضوع بررسی شعر عاشورایی نوجوان با تکیه بر کتاب هنگام باران بود سروده ی سیدحبیب نظاری روز شنبه 31 تیر 1402 برگزار شد.

سیدحبیب نظاری شاعر و کارشناس نظارت بر ویراستاری انتشارات کانون است که در بیست ویکمین جشنواره قلم زرین مجموعه شعر هنگام باران بود او شایسته تقدیر اعلام شد.

نگاه حماسی نیاز کودکان امروز در ابتدای این نشست علی محمد مؤدب شاعر، نویسنده و منتقد ادبی که کتاب هایی، چون عاشقانه های پسر نوح و مرده های حرفه ای از جمله آثار اوست؛ بیان کرد: پیش از آنکه فیلسوفی در غرب بگوید زبان خانه وجود است، در بیانات امامان ما به شکل های مختلف این مفهوم روایت شده است.

انسان نسبت عجیبی با زبان دارد و تاریخ و ادب فارسی پر است از مطالب مختلف درباره زبان، سخن و ارزش کلمه که می توان ساعت ها درباره آن صحب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعر؛ تاریخ تفکر و اندیشه ما را با مردم گره می زند

شعر؛ تاریخ تفکر و اندیشه ما را با مردم گره می زند