مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 19:152023-08-10حوادث

آتش سوزی در جنگل های سوزنی برگ گلستان مهار شد/ جنگلبان ها به حالت آماده باش درآمدند


حمید سلامتی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: حوالی ساعت 3 بعد از ظهر امروز پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازوقوع حریق در جنگل های سوزنی برگ منطقه آق قمیش شهرستان گالیکش به یگان منابع طبیعی اطلاع رسانی شد، - مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: آتش سوزی در جنگل های سوزنی برگ شهرستان گالیکش در شرق این استان که از بعد ازظهر امروز آغاز شده بود با حضور به موقع جنگل بان ها و پس از حدود 3 ساعت تلاش بی وقفه مهار شد.

حمید سلامتی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: حوالی ساعت 3 بعد از ظهر امروز پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازوقوع حریق در جنگل های سوزنی برگ منطقه آق قمیش شهرستان گالیکش به یگان منابع طبیعی اطلاع رسانی شد، که در کوتاه ترین زمان ممکن (پس از 3 ساعت) جنگلبان ها و نیرو های آتش بان در منطقه حریق مستقر شدند.

وی افزود در این حادثه حدود 2 هکتار از جنگل های سوزنی برگ با پوشش درختانی از نوع کاج و زربین و همچنین تعدادی درختچه های پهن برگ دچار آتش سوزی شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: با استفاده از تجهیزات راهداری پیرامون منطقه دچار حریق خط آتش بُر احداث شده و تعدادی نیروی اجرای برای جلوگیری از شعله ور شدن مجدد آتش در منطقه مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در جنگل های سوزنی برگ گلستان مهار شد/ جنگلبان ها به حالت آماده باش درآمدند

آتش سوزی در جنگل های سوزنی برگ گلستان مهار شد/ جنگلبان ها به حالت آماده باش درآمدند