مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-05سياسي

تاکید رییسی بر اولویت بخشی دستگاه ها در بخش های اداری درباره قانون عفاف و حجاب


حضور منظم و همراه با ایده مسئولان ارشد دستگاه ها در جلسات شورا و اولویت بخشی دستگاه ها در بخش های اداری در خصوص قانون عفاف و حجاب، - رییس جمهور گفت: حضور منظم و همراه با ایده مسئولان ارشد دستگاه ها در جلسات شورا و اولویت بخشی دستگاه ها در بخش های اداری در خصوص قانون عفاف و حجاب، دیگر اولویت شورای اجتماعی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در جلسه شورای اجتماعی کشور اظهار کرد: اگر شورای اجتماعی بخواهد به صورت معمول کار کند، کار به جایی نمی رسد.

این شورا باید به صورت چابک خود را تعریف کند و اگر سازمان خود را پهن کند درگیر کار سازمانی، تشکیلات و حقوق و دستمزد خواهد شد و دیگر به ماموریت اصلی خود که رفع آسیب های اجتماعی است کمتر توجه خواهد شد.

وی در ادامه گفت: زمان گزارش دادن به شورای اجتماعی از سوی دستگاه ها باید بسیار محدود باشد تا این سازمان بتواند رصد بهنگام کند و ببیند دستگاه ها نسبت به انجام وظیفه شان چگونه عمل کرده اند و اگز آن چنان که باید عمل نمی کنند، مشخص شود مشکلشان چیست.

رییس قوه مجریه اضافه کرد: حضور افراد اصلی یا افرادی که صاحب اختیار باشند در جلسات بسیار ضرورت دارد.

رییسی با بیان اینکه بودجه دستگاه های مسئول برای رفع آسیب های اجتماعی بودجه ای جدا از منابع و اعتبارات عمومی آنها نیست، یادآور شد: همه از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییسی بر اولویت بخشی دستگاه ها در بخش های اداری درباره قانون عفاف و حجاب

تاکید رییسی بر اولویت بخشی دستگاه ها در بخش های اداری درباره قانون عفاف و حجاب