مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-07اقتصادي

احداث یک شهربازی سرپوشیده در ملایر


شهردار ملایر از احداث یک شهربازی مسقف به مساحت 2000 مترمربع در ملایر خبر داد و گفت: در حال آماده سازی مکانی برای احداث شهربازی هستیم که احتمالا در مجموعه مینی ورلد راه اندزای شود.

- ایسنا/همدان شهردار ملایر از احداث یک شهربازی مسقف به مساحت 2000 مترمربع در ملایر خبر داد و گفت: در حال آماده سازی مکانی برای احداث شهربازی هستیم که احتمالا در مجموعه مینی ورلد راه اندزای شود.

مجید فرجی دوشنبه 16 مرداد در جمع خبرنگاران، افزود: 40 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تجهیز این شهربازی در نظر گرفته شده است.

فرجی با اشاره به اهمیت ایجاد شادی و نشاط در شهر، بیان کرد: با ایجاد چنین فضاهایی می توانیم اوقات فراغت مناسب، سالم و نشاط آوری برای جوانان شهر فراهم کنیم.

وی یکی از مشکلات در این زمینه را تعطیلی شهربازی ها در ماه های سرد سال دانست و ادامه داد: با توجه به این مشکل، به دنبال ایجاد یک فضای سرپوشیده برای بازی های مهیج در ملایر بودیم.

فرجی با بیان اینکه با احداث این شهربازی به دنبال شناخت بیشتر مینی ورلد هستیم، گفت: در آینده فضای فرهنگی و همایشی نیز در این مجموعه ایجاد می شود.

شهردار ملایر با اشاره به سفر مریم جلالی، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی به ملایر مطرح کرد: به گفته خانم جلالی، مجموعه مینی ورلد می تواند پایگاهی برای مستقر شدن تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث یک شهربازی سرپوشیده در ملایر

احداث یک شهربازی سرپوشیده در ملایر